Na YEŤTYM nepadaly jenom teplotní rekordy, ale také ty sportovní

24.02.2012 13:44

Troják (ome) – Rekordní počet soutěžících letos absolvoval třetí ročník závodu na běžkách s názvem YEŤTY. Pořadatelé tedy vypisovali diplomy za účast pro – zhruba o dvacet – více účastníku.

Pro novopečeného na kost promrzlého vítěze Radoslava Šíbla byl tento ročník premiérový. Nepříjemným aspektem, se kterým se museli závodníci také poprat, byl všudepřítomný studený vítr. „Daleko horší byl vítr. Vleze vám všude. Jelo se mi ale dobře,“ uvedl šťastný vítěz. 

Časový rozdíl, který mu obstaral první príčku, tvořil pouze půl minuty. „Před cílem jsem zahlédl druhého jezdce. Věděl jsem, že vystartoval o minutu dřív než já. Do cíle jsem dojel těsně za ním a na vítězství mi to stačilo,“ doplnil Šíbl. Jeho čas byl o deset minut lepší (0:40:30), než získal vítěz minulého ročníku. Stříbro získal s časem 0:41:00 David Chytil. Na bednu se ještě dostal Dalibor Sedlář s časem 0:47:00. Nejrychlejší ženou byla Irena Doleželová z Chomýže. Její čas byl rovných 1:18:00.

  

Fotografie ZDE